Uanset, om det er virksomheden kernekommunikation eller jeres sociale medier, jeg skal omkring, lukker I mig uvilkårligt ind i maskinrummet - og det skal være en god oplevelse. Den gode rådgivning afhænger nemlig også af den gode kemi. Derfor tilbyder jeg 20 minutters gratis, indledende konsultation, så I kan få en fornemmelse af mig, og hvordan mine kompetencer kan bringes i spil hos jer.
Er jeres forbrugerformidling troværdig? Alt for mange virksomheder underkender forbrugerens tilbøjelighed til slet ikke at handle, hvis kommunikationen ikke spiller. Rådgivningsforløbet består i, at vi gennemgår jeres forbrugerformidling og tiltag på tværs af fysiske såvel som digitale kanaler, og indbefatter alt fra indledende møde(r), gennemlæsning og research til præsentation af oplæg, udarbejdelse af handlingsplan samt opfølgning og endelig aflevering. Forløbet udbydes også i samarbejde med Sourcing House. Vil du vide mere?
Hvordan er man ansvarlig i sin forbrugerformidling? Hvad forventer forbrugeren? Hvad kan og må man sige? Og hvordan undgår man greenwashing? På denne 1/2-dags workshop dykker vi ned i, hvordan I, med udgangspunkt i jeres værdikæde, kan kommunikere jeres tiltag på ærlig og overbevisende vis. Workshoppen er oplagt for jer, der gerne vil tilegne jer viden, men selv foretrækker at stå for implementeringen. Workshoppen udbydes også i samarbejde med Sourcing House.
Overvejer I at bruge influencers i jeres markedsføring? Mange virksomheder er nysgerrige på eller bruger allerede influencers, uden at være skarpe på, hvilken storytelling, de ønsker, og hvilken værdiskabelse, de egentligt er ude efter - og så har vi slet ikke været inde på de regler, man gerne skal kende. Det kan koste både tid, penge og troværdighed. Jeg kan både hjælpe med at kortlægge potentielle influenter, samt hjælpe med at gennemgå allerede indhentede tilbud fra f.eks. agenturer, så I finder det rette match til jeres virksomhed.
Når du ud til din målgruppe på Instagram? Min erfaring fortæller mig, at 9 ud af 10 virksomheder slet ikke får det optimale ud af Instagram, kontra den tid de investerer i mediet. Derfor tilbyder jeg også dybdegående 1:1 rådgivninger (fysisk såvel som online) om Instagram, hvor vi først og fremmest gennemgår jeres profil som den ser ud nu. Vi ser på balancen mellem brand og bæredygtighedsformidling, og på oplagte content-typer til jeres målgruppe. På baggrund af vores møde udformer jeg en overskuelig tjekliste til jer, så I hurtigt kan komme videre med at producere spændende og konverterbart indhold. Efterfølgende sparring kan tilkøbes på måneds- eller timebasis. Lyder det spændende?
Mine instagram-workshops er særligt målrettet virksomheder, der ønsker at uddanne en større del af teamet i strategisk brug af Instagram. Sammen dykker vi ned i, hvordan man skaber oprigtigt engagement hos målgruppen. Uanset, om man har fokus på direkte salg, oplysning eller branding, er kommer man nemlig ikke udenom, at Instagram bærer på et enormt potentiale - især for virksomheder med en bæredygtig agenda. Jeg har undervist alt fra web-bureauer til kommunikationsafdelinger, og tilrettelægger formatet efter jeres behov.
Mangler I hjælp til en beslægtet opgave, der ikke lige figurerer på listen? Eller har I brug for en lidt anden model, end de nævnte? Så lad os se, om ikke vi kan finde en løsning, der passer lige præcist jeres virksomhed eller organisation.